I mårra er det eksamen. Jeg kjenner at jeg fikk litt nerver nå i kveld, men de forsvant igjen relativt fort. Og det syns jeg er greit!=) Jeg håper det er et tegn på at jeg er trygg på det jeg kan, og at jeg kan det jeg skal:P Hehe! Jeg har spist jordbær med melk og sukker sammen med Sandra i kveld, og det var DIGG! (Jeg hadde masse sukker. Mulig jeg har sukkersjokk, og at det er derfor jeg er så rolig). Sandra skal sove hos meg i natt! 😀 Det blir koselig. Akkurat som det var før 14.mai, for da reiste vi fra Alta, og når jeg kom opp igjen så bodde Sandra rett over gangen her! 😀 Det er ganske koselig det også.

Disse eksamensdagene har vært fylt med masse… The Sims. Ja. Jeg veit. Så utrolig bortkasta tid. Men så utrolig moro!! 😀 Vi har kosa oss med hver vår data og hvert vårs spill. Sandra har til tider spilt på to dataer når jeg har trengt hjelp eller no. Er ikke alt jeg har lært meg når han mannen jeg styrer vil fiske absolutt alt. Men nå har jeg lært at hvis du skal få en vampyrfisk så må du bruke hvitløk som agn. Så nå skal jeg hjem å prøve! 😀 Spennandes om det blir no resultat ut av det.. 🙂

Også vil jeg fortelle dere at det er en Lano-unge-konkurranse på gang, og jeg syns dere skal stemme på disse herlige barna: (trykk på bildet for å komme til Lano-siden)

Sander:

Og Lukas:

Stemstemstem en gang om dagen! 😀

Nå har Sandra bestemt at jeg må legge meg, og jeg tror det kan være lurt. Det som er rart her er at det er helt lyst hele døgnet, så jeg blir litt døgnvill. Men det er bare koselig 🙂

LYKKE TIL alle eksamensmennesker – måtte sensorene være med dere 😉

Godt natt, takk og hei!

xoxo<3