Stikkord

, ,

Jeg finner stadig noe nytt til min ønskeliste, så jeg får ta en oppdatert liste litt seinere. Kanskje jeg blir nødt til å overføre endel til Jule-ønskelista etterhvert 🙂

I dag har jeg blitt spillegal. Og da mener jeg SKIKKELIG. Jeg har blitt hekta på både Candy Crush Saga og Farmville 2.. Rimelig sært, men veldig kjekt på en måte. Når jeg spiller begge dela på en og samme tid – så kan jeg spille på det ene mens jeg venter på at den andre skal vokse planter eller gi meg liv :p Og det er jo litt ålreit! :p

Jeg grues til å pakke imorra, men det går vel sikkert greit. Jeg er liksom ikke ferdig med ferie enda, jeg! Ei uke til hadde igrunn ikke gjort noe.. (Men jeg er fornøyd likevel, for her oppe har de bare to dager ferie. Det kan jo omtrent ikke kallas ferie engang!)

Jo! I dag har jeg smakt på noe nytt, som jeg ikke tror så veldig mange søringa har smakt på før. Nemlig Spikk uer! Jeg grua meg litt, men når jeg først hadde tatt en bit, så var det ikke så værst likevel. Jeg tror nok ikke jeg kunne spist hele fisken, men en liten bit gikk fint 🙂

På lørdag starter arbeidsuka igjen, da er det jobb fra lørdag til fredag, og med kurs på mandag (livskriser, med Chris Medina<3), på torsdag er det personalmøte. Så da blir det godt med helg – neste helg. Så fikk jeg bekreftelse på at det var plass til meg på kurs om Økning av mestring, så det var moro! Litt av en kurs-månede! Gøy med masse ekstra å skrive på cv’n 😉

No e det kveld!

