Stikkord

Bare fordi jeg savner den aller besteste farfar (Far) litt (mye) hver dag, så tenkte jeg at jeg i dag, siden det er allehelgensaften og sånt, å legge ut en sang som passer ganske fint.

 

Også tenkte jeg også å legge ut et bilde av den aller fineste Far!

 

Savner deg, Far! Savner å dra på skau-turer med deg, savner å overnatte hos deg og mor, og jeg savner all den fine tiden vi hadde. Veldig glad i deg ❤

 

 

________________________________________________________________

I helga har jeg jobba, tredje jobbehelg på rad. Så til helga igjen skal jeg bare nyte frihet og ro. Eller, i allefall på lørdag. Fredag skal vi ha assistent-aften, så det blir spennende.

Jeg har vært å kikket på ny sofa, blir ikke helt enig med meg selv, men nå tror jeg at jeg vil ha hjørnesofa, og ikke to-seter og tre-seter.. Jeg som er så lang trenger god plass å ligge på sofaen på. :p

Nå er det straks kvelden, og det kjenner jeg at blir helt okej. Føler meg ikke helt i form, så får krysse fingrene for at det bare er forbigående, og ikke noe som setter seg i kroppen for lang tid.

Interiør og inspirasjon er noe som preger min hverdag nå for tida, så dette kommer jeg nok til å blogge mer om. I morra tenkte jeg å få lagt ut bilder av eventuelle sofaer og eventuelle tv-bord. Og kanskje litt annet. Jeg får se. 🙂

