Stikkord

, ,

Jeg skrev i går at jeg skulle legge ut litt interiør-og-sofa-inspo. Vel, det har jeg ikke rekki, rett og slett. Jeg fikk slappe av litt lenger på morgenen i dag, jeg begynte ikke før 09.30:) så var det jobb fram til 16.30, rett hjem for å skifte, spinning kl. 18.00, så til mor for å hente mitt utrolig flotte servise! Akkurat nå ligger det pakka ned i en eske, men når jeg får det på plass i leiligheten så skal jeg legge ut bilde.

Nå har jeg lagt meg, og jeg kjenner at spinninga har tatt knekken på rumpe og lår. Og det blir sikkert ikke noe bedre i morra!
I morra kommer tv2 for å filme på skolen hos oss, men jeg tror de har dratt innen jeg kommer meg på jobb. I morra begynner jeg nemlig ikke før 10.40. Så da er det full avslapning. Kjenner jeg er en smule sliten etter jobbehelg, men jeg henter meg fort inn igjen.:)

image

Jeg prøver meg på interiør-inspo i morra istede:)

