Nå kom jeg plutselig på at det var lenge siden jeg hadde blogga!! Jeg har faktisk ikke tenkt på bloggen i sommer engang.. Det har ikke skjedd så veldig mye spennende, har for det meste jobba.. Og vært på stranda, klemt på Sandra, vært på campingtur, vært i Sommarland og i Dyreparken. Nå er det tilbake i hverdagsrutiner og det hele. Føler ikke jeg får de helt rette rutinene når jeg jobber turnus, men det går seg vel til.

3. Januar reiser jeg til India, og der skal jeg være i 10 uker. Skal jobbe på barnehjem, og gleder meg supermasse! Samtidig er det endel bekymringer rundt det, spesielt med tanke på økonomi. For selvom flytur og kost og losji er ordnet, så er det et liv i Norge som ikke stopper opp fordet om jeg ikke er tilstede. Som forsikringer, husleie og det faktum at jeg skal feire min 25 årsdag i India! Noen penger har jeg fått spart opp, men jeg mangler fortsatt litt. Godt det er noen måneder igjen jeg kan spare på.

Jeg skal skjerpe meg og ikke la det bli like lenge til neste oppdatering. Må vel snart få lagt ut noen mål og sånt, har gått ned litt til – men ikke så altfor mye. 🙂

