Wow.. Her var det lenge siden jeg hadde vært!!

Jeg har den siste tiden lekt med tanken å starte å blogge igjen.. Ikke det at jeg har så mye spennende å blogge om, men det er noe med det å bare få tømt hodet litt innimellom. Tømme hodet for glede, frustrasjon, inspirasjon og andre ting som kan skrives ned og deles.

Jeg får leke med tanken litt til, nå har jeg i allefall begynt sånn smått.. Så får vi se hvor det bærer i vei hen.

Siden sist, så har jeg vært i India med min fantastiske venninne, vi jobba frivillig på et hostel for jenter i alderen 6-24. Utrolig spennende, lærerikt og utfordrende. Jeg kjenner at det var 10 uker som preget meg på godt og vondt. Deilig å få utfordret seg selv litt – det vokser man på. Jeg har også jobbet mye, testa ut litt andre jobber, blitt kjent med nye flotte mennesker, gått ned 19 kg, fått fast jobb – mista fast jobb, blitt mer trygg på hva jeg vil, og hvordan jeg vil ha det. Også har jeg søkt meg inn på videreutdanning! Får vite i slutten av mai om jeg kommer inn eller ikke. Det hadde vært utrolig spennende om jeg kom inn – da hadde de to neste åra vært booka! Ny input og nye tankesett hadde vært helt ok.

Siden sist har jeg også mista flere som jeg er glad i, noen er borte for alltid, og noen håper jeg at jeg kan finne veien tilbake til, om ikke nå så kanskje seinere..

Nå er det påske, mange har ferie og fridager, jeg koser meg på jobb. For øyeblikket koser jeg meg med nattvakt. Litt påskekos blir det likevel, da jeg har fri dagen i morgen og på fredag. Lørdag og søndag er det jobb igjen – og vips! Der var den uka gått.

Ha fine dager, kos dere med venner og familie! Nyt tiden – dagene kommer ikke igjen. Nå er snart 1.april 2015 historie. Håper du har gjort den bra! 🙂

